Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Naar de dokter en met stikstof laten wegbranden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanstippen bij huisarts
Middeltje kopen bij apotheek
Bij drogist qrattenpleisters kopen

Ikzelf heb ze ook, en deze 3 werken voor geen meter bij mij.
Weet iemand er misschien nog een?
Ik heb wel gehoord dat je eroverheen moet plassen ( in douche )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevoeging op bovenstaande antwoorden: Als aanstippen met vloeistof van de apotheek of de stikstof van de huiarts niet helpt, dan kunnen ze ook nog weggesneden worden. De huisarts of dermatoloog kan de wrat eerst verdoven of bevriezen en dan met een scherp lepeltje uitscheppen. De genezing is wat minder mooi, maar bij hardnekkige is dit vaak de beste oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkele dagen insmeren met onkruid genaamd "stinkende gouw". Helaas alleen te vinden in de zomer. Maar werkt wel perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Een zoutzuuroplossing gebruikt.
Aanstippen met een lucifer en na 1,5 week weg..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger zaten mijn handen eronder!! Alles geprobeerd! Stikstof... Vieze zwarte blaar en 3 weken erna was de "unit" er weer! Rauwe aardappelen.. Nul resultaat, ochtend urine, niet geprobeerd, ze waren van zichzelf al smerig genoeg! Maar als je t wilt proberen... Doe je ding. Het zit m in je bloed. Zuiveren is de oplossing voor mij geweest. Water water water drinken en veel fruit! Succes! Ik weet hoe vervelend het is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tea tree oil! Leek alsof het niets deed, maar na 3 maanden verdwenen de wratjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn opa zei dat erwten helpen (die ertegen aan houden ) mee insmeren

succes
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik had ze vroeger ook. Uiteindelijk, na alles geprobeerd te hebben, een scherp mes gepakt en er diep uitgesneden. Bloedde als een rund, maar zijn nooit meer terug gekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding