Gezien de aanbevolen doseringsfrequentie van eenmaal per dag mag je verwachten dat je de laatste resten van het spul zelf enkele etmalen na stoppen wel kwijt bent. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat daarmee ook de serotonine- en noradrenalinehuishouding, waar het middel invloed op heeft, meteen hersteld, c.q. in de oorspronkelijke staat teruggebracht is. Dat kun je beter aan de psychiater vragen die het je voorgeschreven heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat ligt aan de dosis die je gebruikte. Ik hoop dat je niet plotseling gestopt bent. Dit is een middel wat je absoluut onder begeleiding van een arts moet afbouwen. ontwenningsverschijnselen zijn meestal wel te verwachten. Plotseling stoppen kan ernstige gevolgen hebben, een plotselinge ernstige terugval bijvoorbeeld. De ontwenningsverschijnselen kunnen weken aanhouden. Dan zal de stof wel al uit je bloed zijn, maar je lichaam en hersenen zijn er nog niet aan gewend.
Kortom, ga naar je arts en volg een afbouwschema en blijf onder controle. Dit middel gebruikte je immers niet voor niets.