Is de kleinste volwassen mens zonder groeistoornis kleiner dan de grootste lilliputter?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk eerder dat het aan het equivalent van de verscheidene variabelen, gecombineerd met de verdere feiten uiteraard, zo ongeveer kleiner, óf groter is, dan de DSM-IV waarde vergeleken met de angina pectoris bij een Lutra lutra. Als je het zo bekijkt, denk ik dat de kleinste volwassen mens idd kleiner is dan de grootste lilliputter. Ik kan het echter ook verkeerd hebben.

Waarschijnlijk niet. Zonder een groeistoornis zullen er weinig mensen onder de, zeg, 1.50 zijn, alhoewel de grens van wat een echte groeistoornis is en wat gewoon langzaam groeien is. Voor zover ik weet worden lilliputters ongeveer een meter, dus grote kans dat dat niet het geval is.

Waarschijnlijk wel. Lilliputterisme (of hoe het ook mag heten) ontstaat door een ziekte. En er zijn heel veel mensen die dit niet hebben, maar toch klein zijn.

Als je operaties mee gaat tellen waarschijnlijk wel. Het is mogelijk om een operatie te ondergaan waardoor je iets langer wordt.

Het kan ook de kleinste reus ter wereld zijn of de grootste dwerg.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100