wat heb je als je je na een operatie enorm beroerd voelt en er in je bloed niets gevonden word?

verleden week geopereerd, algehele narcose, dinsdag naar huis, donderdag flauwgevallen en sindsdien beroerd:misselijk, geen smaak en eetlust, hoofdpijn, duizelig, moe, trillerig. maandag bloed geprikt en geen afwijkingen gevonden, ik ben dus gezond zegt men, maar zo voel ik mij niet. wie heeft dit ook ervaren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Algehele narcose is niet niets. Gun jezelf wat tijd om bij te komen. Daarnaast kan de spanning die je mogelijk voorafgaande aan de operatie (on)bewust hebt opgebouwd 'er uit komen'. Op zich niets vreemds maar nogmaals gun jezelf (lichaam & geest) de tijd om hiervan te herstellen. Iedereen reageert weer anders.
Succes met je herstel!