Als je zelf je tepels kieteld, dan moet je ook echt een beetje lachen, maar als je jezelf bv. je benen kieteld voel je bijna niks, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Jij hebt iets met kietelen hè? Kwam je al eerder tegen met een "kietel"-vraag :).

Ieder mens heeft heerlijke kietelplekjes/-plekken. Vaak hoe dunner de huid, hoe beter je het voelt. En bij een ieder wel weer ergens anders.
Tepels zijn vaak supergevoelig. Hebben ook een functie als je sex hebt. Je benen zijn dikker en steviger. Dat voel je wat minder. Maar een ander kan het weer en heerlijke plek vinden. In je nek, bij je oksels, op je rug, bij je enkel. Ontdek maar wat jij, of een partner, echt prettig en lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jou vraag suggereert dat iedereen moet lachen bij het kietelen van eigen tepels. Jou gevoel kan heel anders zijn dan het gevoel van ieder willekeurig ander mens. Ik vind op de benen kietelen b.v. wel fijn.
Het heeft te maken met je erogene zones. op de ene plek in je lichaam ben je nu eenmaal gevoeliger dan op de andere plek.