Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vooral zorgen dat je rustig en gezond afvalt, zodat je huid het kan bijbenen.
Dit is geen garantie, maar het verminderd de kans op 'hangen' wel.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oefeningen voor het bovenlichaam, armen en borstspieren doen kan ook helpen om de boel stevig te houden.
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
de één zegt dat oefeningen helpen, de ander zegt van niet... heb jij ervaring met het doen van oefeningen stevigheid van borsten?
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je wilt afvallen, is het sowieso goed om extra te gaan sporten en oefeningen te doen. Meer spieren = meer vetverbranding.
De borsten zelf bevatten geen spieren, kun je dus niet verstevigen, maar de spieren eromheen trainen kan alles wel iets strakker laten lijken.

Andere antwoorden (2)

dat is niet echt te voorkomen, uiteraard kun je wel oefeningen doen, mar of dat echt helpt..
een goede BH helpt uiteraard wel de boresten netjes op z'n plaats te houden.
dus voor het aanzien kun je het voorkomen, de buitenkant.
veel succes met het vermageren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Netjes een keer in de 2mnd naar de lingerie zaak gaan om een passende bh te halen..

Heb ik niet gedaan, erg spijt van.
Bij extreem afvallen vaker..

Tip van de hunkemuller en livera
Maar had ik ook al vermeld in je vorige vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis alleen zo jammer dat er zoweinig verkoopsters zijn die goed kunnen opmeten. Ze zijn meer bezig met verkopen dan service... En dan kan je beter je oude bh blijven dragen dan een nieuwe...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom moet je dus naar een _goede_ lingeriezaak gaan, niet naar zo'n Hema-achtige winkel die toevallig lingerie verkoopt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding