Hoe kies je na een verhuizing het beste een nieuwe huisarts?

Bestaan er vergelijkingssites voor?
Hoe kom je er achter of een huisartsenpraktijk goede service biedt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een huisarts moet het klikken. Het is geen product dat je kunt vergelijken.

Van dezelfde huisarts is de ene patiënt erg tevreden en de ander totaal niet.

Je hebt trouwens ook niet zo veel te kiezen denk ik.
Je bent een huisarts in jouw woonplaats en vraagt of deze nog plek heeft. Meestal gaat het om een maatschap en kan de assistente kijken welke huisarts nog plaats heeft.

Mocht het niet klikken met je huisarts, dan kun je op zoek gaan naar een andere of binnen de maatschap vragen of je een andere huisarts mag.

Toegevoegd na 32 seconden:
bent moet zoekt zijn