Collega's die de kantjes er van af lopen en net doen alsof ze het niet begrijpen, zodat een ander weer extra moet werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Collega´s op zich is soms al een argument...

Haantjesgedrag vind ik zeer storend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten we zeggen dat ik mijlenver verschil met het politieke gedachtengoed van mijn collega's. Het zijn verder prima jongens, maar ze moeten vooral niet mij telkens om de oren slaan met hun politieke standpunten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ik ook, de kortzichtigheid soms, en dan zijn het nog mensen met een redelijke opleiding waar je meer van zou verwachten.
Dat collega's soms primair aan zichzelf denken. Ze tonen een ambitie die ten koste gaat van een goeie werksfeer en een vriendschappelijke houding. Ellebogenwerk zou je kunnen zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het werk niet, of half afmaken en laten liggen voor een ander, zeer oncollegiaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Kwaad spreken over je terwijl je er niet bent en als je er wel bent poeslief doen.
2. Niet op een normale manier met elkaar kunnen praten. Er zijn collega's die niet gewoon kunnen zeggen dat je iets fout hebt gedaan, maar daar bij roepen of zuchten.
3. Te laat komen, eerder naar huis gaan, terwijl je in overleg bent weggaan omdat het 'twaalf uur' is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mensen eten tijdens het werk. Het klinkt misschien heel vreemd, maar ik werk in een callcenter. Ik vind dit niet erg netjes tegen de klant, daarnaast is het ook nog 's tegen de regels. Laatst was er ook een meisje die heel onfatsoenlijk op haar stoel een appel zat te eten en tegelijk de klant proberen uit te leggen hoe het zat met zijn/haar factures. Erg irritant!

Toegevoegd op 10-06-2009 22:47:03
tegenover de klant*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inefficientie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op woensdag al 'prettig weekend' roepen. Niet omdat ze jou dat wensen, maar om erin te smeren dat ze als parttimer niet komen werken op donderdag en vrijdag. Bah!!!!
14 jaar geleden
collega's die met jou eer lopen te pronken en het allemaal zelf opstrijken waar je bij staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja, die moest ik er ook nog bij zetten eigenlijk +1
He niet collegiale stoort me uitermate. Dwz niet solidair zijn onder elkaar als het over fundamentele dingen gaat. Standpunt innemen inzake beslissingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mijn collega gehele dag op hyves zit te kloten en haar werk niet goed doet en een ander haar werk erbij moet doen.

Aan slijmballen, die hun chef in de kont kruipen.

Aan collega's die denken dat ze beter of meer zijn, maar
eigenlijk heel dom zijn.

Collega's die oneerlijk zijn en sjoemelen met werktijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat ook allemaal. +1