Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom bestaan er mensen die zichzelf alto's noemen, er niet uitzien en zwarte kleren dragen?

gothics ook wel genoemd

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik sprak er vandaag nog een; het kwam op mij over alsof ze de puberteit nog niet helemaal ontgroeid was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mensen andere meteen in hokjes stoppen op basis van uiterlijk. Veel mensen voelen zich betrokken bij een groep omdat ze op een bepaalde manier denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alto's en Gothics kleden en gedragen zich zo om verschillende redenen. Vaak is het om zich af te zetten tegen hun omgeving, om uniek of anders te zijn of gewoon omdat zij het er wel mooi uit vinden zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Isse simpel. Zijn mensen die zich graag onderscheiden door middel van het aanpassen van uiterlijke kenmerken.

Doorgaans ook wel mensen die zich willen verzetten tegen de gevestigde orde alleen het mijn inziens verkeerd aanpakken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de jaren zestig was ik ook alt in het kerkkoor en droeg zwarte misdienaarskleren en zag er niet uit. Tot daar gaat drie elementen die volledig identiek zijn. Of is alto toch iets anders???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding