last van mijn been

ik heb erg last van mijn rechterbeen ik kan mijn been niet meer hoogoptillen om een schoen aan te doen of het doet al zeer alleen mijn bovenlichaam draaien doet ook zeer, voet van de grond ook moet ik nu rust nemen of niet ik kan nog wel een klein stukje rennen en lopen dit is gebeurd op stage en zit nu thuis wat is het beste tedoen zodat ik morgen weer naar stage kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet luisteren naar je eigen lichaam, als deze aangeeft t niet te kunnen moet je t ook niet doen.. neem een pijnstiller in, en een warm bad..en ga betijds rusten..dan voel je je morgen een stuk beter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je er last van blijft houden dan zou ik naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan van alles en nog wat zijn, wat je het beste kunt doen is naar je huisarts gaan die weet hier vast wel een oplossing voor.