Een vriend van mij heeft een relatie, maar hij is vreemd gegaan, wat moet hij doen?

Een jongen die ik ken is met twee andere meisjes vreemd gegaan. Hij weet niet meer wat hij moet doen. Hebben jullie ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als hij het al niet weet hoe moeten andere het dan weten?

Hij is de enige die kan beslissen of dit een (hopelijk eenmalige/dubbele) vergissing was OF dat hij zo niet happy is in zijn huidige relatie is dat hij dit soort risico's neemt eigenlijk in de hoop dat zijn huidige partner erachter komt en de relatie beeindigt.

Hij moet een schop onder zijn kont krijgen en ZELF nadenken en dan evt met jou overleggen of jij nog kunt adviseren

Boe en bah!!!!!
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, laat hem dit lekker zelf oplossen. Je kunt hoogstens zeggen wat je zelf ervan vindt en daarmee klaar.

Andere antwoorden (12)

Als hij een vaste relatie had en hij gaat vreemd dan is het teken dat hij niet helemaal gelukkig is in die relatie .Dan is het tijd om daar zijn besluiten uit te trekken en eventueel uit elkaar te gaan.
fremar
13 jaar geleden
Met TWEE andere meisjes vreemd gegaan?

Hoezo weet hij niet meer wat hij moet doen?

Dan moet hij zijn relatie uit maken.
Wat kan hij anders doen dan? Zijn vriendin blijven bedriegen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang hij het nog wil en kan, gewoon nog een keertje vreemd gaan. Een tevreden naaier is geEN onrustzaaier. Het zou evenwel van volwassenheid getuigen als hij zijn relatie daarvan voorzichtig in kennis zou stellen. Er staat hier een ludieke methode,

Toegevoegd na 1 dag:
Die ludieke methode was de methode van W hieronder, en die is door de moderators niet begrepen en daar weggehaald (Zucht)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hij moet doen is:
a. Zich afvragen waarom hij vreemd is gegaan en zijn relatie in overweging nemen.
b. Als hij geen condooms heeft gebruikt naar de dokter of de GGD voor een soa test.
13 jaar geleden
Mijn vorige antwoord werd door het modererende team niet begrepen en dus verwijderd. Dan maar een antwoord voor iedereen.
In relaties gaan 40% van de mensen vreemdd. Aan 33% van scheidingen ligt overspel ten gronde. Als je weer een nieuwe relatie aangaat, gaat het vreemdgaan gewoon door gezien de statistieken. Gebaseerd op deze cijfers is het dus niet zo slim om de grote onschuld uit te gaan hangen en economisch gezien is een scheiding ook verre van aan te bevelen.
Dus lijmen Jan is het advies en zie er achter te komen waarom vriend steeds vreemd gaat. En toon daarbij in het vervolg een beetje meer respect voor elkaar te tonen. En als je later samen oud bent geworden kun je er samen om lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat geschreven: Onderzoek alles en behoud het goede, maar vertrouwen is ook belangrijk. Dus ga samen met je vriend het voorgevallene met zijn relatie bespreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de dokter gaan en als hij nog van zijn vriendin houdt; niet vrijen tot hij weet dat hij gezond is.
Kristal
13 jaar geleden
Hij moet volwassen worden en leren keuzes te maken. Wil ie onbelemmerd rondn**ken, dan moet ie niet aan een relatie beginnen (tenzij zij ervan weet en dit gedrag goedkeurt maar dan heeft ie geen probleem); wil ie een vriendin die hem trouw is, dan moet ie leren zijn impulsen te beheersen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij moet de consequenties van zijn eigen gedrag maar gaan dragen. En opbiechten is één, maar soms is zwijgen beter.
Met opbiechten kwets je namelijk iemand onnodig en bovendien geef je eigenlijk het signaal af dat het eigenlijk niet jouw probleem is maar je wordt verleid door de natuur.

Grote flauwekul die verleiding, heeft met volwassen gedrag te maken waarbij de partner er dus gewoon van uit kan gaan dat jouw vriend het niet zo nauw neemt met trouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt hard maar wie zijn billen brandt..... Hij kan kiezen om er niets van te zeggen en met het geweten mogelijk in de knoei te komen of hij biecht het op.
Beide alternatieven kunnen dus consequenties hebben. Dat is het risico van overspel. Hij zal het zelf op moeten lossen. Niemand anders kan dat. Wel goed dat je het je aantrekt maar laat het niet jouw probleem worden. Je hoeft het voor hem niet te redden. Dat moet hij echt zelf doen. Succes allebei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
potverdorie,is ie nou helemaal,ik zou het niet pikken. hij moet zijn verontschuldiging aan bieden. en een goeie reden van deze mistap aangeven,en beloven het nooit meer te doen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: als hij het lef heeft om vreemd te gaan heeft hij ook het lef om zijn vriendin de waarheid te vertellen en de relatie te beeindigen.