ben ongesteld geweest en na 2 weken weer de pil geslikt weer ongesteld geworden hoe kan dat???

Toegevoegd na 2 minuten:
na me menstruatie meteen met de pil begonnen en na 2 weken kreeg ik weer mijn menstruatie maar 2dagen lang terwijl ik nog 1 week de pil moet slikken hoe kan dat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Bij de pil zit in het doosje een bijsluiter. Lees deze bijsluiter goed. Je moet de pil slikken als je menstruatie begint en niet erna. Dus gebruik eerst de pil op de juiste manier en gebruik hem ook altijd en kijk dan of het nog gebeurt. Anders ga eens langs bij de huisarts
ronron1212
13 jaar geleden
Het hangt er ook vanaf hoelang je de pil al gebruikt. Ben je net begonnen? Dan is het niet zo raar, het kan zijn dat je lichaam nog aan de pil moet wennen. Maar het beste is om naar je huisarts te gaan of in ieder geval even te bellen.