bestaat er nu echt iets tegen rimpels?

je hoort en ziet vaak over zalfjes tegen rimpels ,helpt dat?
zo niet wat is wel goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee ,dat helpt niet ; het enige dat een beetje helpt is je huid in goede conditie houden door te smeren, maar waarmee maakt niet uit. Elke voedende crème is goed.
Verder doen het niet dragen van make-up en het uit de zon blijven wonderen.

Wie altijd een dikke laag make-up draagt en graag en veel in de zon ligt of zit, zal al vrij jong rimpels hebben en ze op geen enkele (niet-medische) manier weg kunnen smeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee al die cremes die worden aangeboden helpen niet je rimpels weg te halen,ze vertragen het ..
een goede en gezonde levenstijl is beter om rimpels uit te stellen, want voorkomen kan je niet..

ik gebruik zelf een aambeien zalf rond mij ogen, en moet eerlijk bekennen ,dat ik vrijwel geen rimpels heb daar..
dit had ooit mijn huisarts verteld en ik gebruik t al jaren..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle cremes zijn ter ondersteuning...

Het aller belangrijkste is genoeg water drinken en winig zon!

Toegevoegd na 30 seconden:
winig=weing natuurlijk...