is patat goed voor een baby ?

mn nichtje geeft haar kind vaak geprakte patat,waar ze dol op is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GV, nog niet toe aan baby bovendien:) '97 ben ik geboren, dus..

Het beste antwoord

Ja, heel goed!!! Het kind zo snel mogelijk aan de vette hap laten wennen, dan hoef je je later geen zorgen te maken over het leren groenten te eten...

Nee natuurlijk is dat niet goed. Een groot gedeelte van de smaakbelevenis wordt opgebouwd als je klein bent, je staat nog onbevangen tegenover nieuwe smaken met grote kans dat je later als je groot bent er aan gewend bent en alles eet.

Nog afgezien van het groot aantal vetten wat het kind al te snel binnenkrijgt en de hoeveelheid zout die vaak over patat zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou denken dat het wel erg vet is, en zout. (Tenzij je het zelf maakt en er geen zout op doet.)
Het kan vast geen kwaad om het af en toe te geven, maar 'vaak' lijkt me niet verstandig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zelfs bewezen! Patat,kroketten, en berenhap zijn zeer aanteraden !
Een blik cole erbij of milkshake.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee joh, een Breezertje, dan slaapt zo'n kind ook lekker door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahah