ik ben verliefd op iemand en ik kan er niet meer van slapen. M'n hoofd zit te vol met hem. Hoe kom ik makkelijk in slaap?

ik denk heel veel aan hem 's avonds, zoveel dat ik niet meer in slaap kan komen. Het is te druk daarboven. Hoe kom ik makkelijk in slaap?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.3K

Antwoorden (5)

Zet rustige muziek op dat helpt. Maak het niet te donker in je kamer maar doe je gordijn een klein stukje open. Want als het super donker is kun je vaak niet zo goed slapen. Wat ook helpt is een saai boek lezen daar wordt je rustig van.

Toegevoegd na 5 minuten:
Of je gaat denken dat je ergens in Australië bij de Gold Coast. op het strand ligt. Dit helpt mij ook enorm!

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik hoop dat het goed komt met je liefde van je leven. En een heel erg fijn leven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hoofd te vol is dan lukt het gewoon niet. Of dat nou komt door denken aan hem of denken aan iets anders, in je hoofd is gewoon te druk voor rust.

Verliefdheid is hevig en intens. Elke minuut van de dag is hij in je gedachten. Gedachten wegdrukken is moeilijk en duurt maar even. Dan zijn ze er weer.
Mischien even een paar bladzijden lezen en daar je gedachten op focussen. Dat ontspant vaak wel.

En dan toch proberen lekker te gaan liggen en hopen dat je over hem droomt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou die gedachte bij je dat je verliefd bent.
Dat verliefd zijn ,, het mooiste wat er is,,,,dat wordt alleen maar minder.
Maar tot nu toe het mooiste wat er is.
En ga gewoon naar bed,want in slaap vallen zul je heus wel.
Je moet er aan wennen.
Maar morgen is er weer een nieuwe dag,,,en dan moet je er ook weer zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeerlijk, eindelijk mag je aan je verliefdheid denken... Overdag is er amper tijd voor, je aandacht moet naar alle dagelijkse dingen. Ik zou er gewoon van genieten! Wat is er mis mee? het enige is wel dat als hij ( nog) erg op afstand is, dat je hem erg gaat idiealiseren, je gaat zelf invullen hoe perfect hij is. En als je hem beter leert kennen merk je dat hij als ieder normaal mens ook zijn fouten heeft... Als je dat ontdekt kan het verliefde gevoel wat weg ebben, en gek genoeg heb je dan weer rust in je hoofd. Zo niet, dan kun je deze heftige verliefdheid nog veel langer " volhouden" , maar ach...het hoort erbij. Ik denk dat velen zich kunnen herkennen in jouw verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt, je bent verliefd. Maar wordt dat niet beantwoord dan? Ik zou zeggen, zorg dat diegene waar je van houd weet dat je verliefd bent. Misschien is hij/zij dat ook wel op jou. En ik weet zeker, dat je dan heeeeel goed kan slapen. Heel veel succes!!!