Hoe kom je van jeukende oren af...

Ik heb er 2 jaar lang last,verschillende druppels gebruikt,niet geholpen,paar keer oren laten spuiten,maar dan wordt het nog erger,,en na het jeuken loopt mijn oor uit,trouwens allebei de oren...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De enige manier is om de oorzaak aan te pakken? Is jou daar ooit iets over uitgelegd? Een schimmel of een bacterie ligt het meest voor de hand maar eczeem in één of beide gehoorgangen zou ook heel goed kunnen. Kijk uit met pulken en krabben want daar vererger je iedere vorm van irritatie mee.

Ik vind twee jaar erg lang om met een lichamelijke klacht rond te lopen zonder dat er een duidelijke verklaring voor is. Vraag je huisarts daar om en vraag eventueel of je naar de specialist ve3rwezen kan worden. De KNO-arts maar de dermatoloog is ook denkbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De enige manier om van je jeukende oren af te komen is om eens langs te gaan bij de KNO arts, deze heeft vast een advies. niets is zo vervelend als jeukende oren! dus naar de huisarts voor een verwijzing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je er eens een kweek van laten nemen. Dan kunnen ze uitzoeken wat het is (bacterie/virus) Vaak nemen ze eerst een bacteriekweek, en als daar niets uit komt nog vragen naar een viruskweek. Dan weet je wat het is en kun je gerichtere maatregelen nemen.