Kan sperma door een string en een legging de vagina bereiken en kan je dan zwanger worden?

Een man en vrouw zijn aan het droogneuken. De man heeft niks aan en de vrouw een string en een legging. Kan ze zwanger worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Getver wel vieze kleren :-)

Antwoorden (5)

Kans is echt minimaal. Dan zou het door 2 lagen kleding moeten, dan nog de vagina ingang vinden, dan nog naar binnen, en dan kan het alleen een eitje bevruchten als de vrouw net in de vruchtbare periode zit en niet aan de pil is, of een ander voorbehoedsmiddel.

Toegevoegd na 40 seconden:
Als ze dan zwanger word, heb je echt superman sperma.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het KAN wel...
Ritsuka
11 jaar geleden
Het kan wel inderdaad. Enige manier die 100% zekerheid geeft is celibaat zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kans is nihiel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Die twee lagen kleding nemen zoveel vocht op dat er voor de zaadjes niet veel meer valt te zwemmen.
Aangezien ze geen pootjes hebben zullen ze niet ver komen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
humor! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan sta je raar te kijken, als ze ineens allemaal een andere kant op lopen..
Ik denk, dat ze toch moeten weten welke richting ze op moeten zwemmen. En dat ze voor die info geen gps of kompas hebben, maar de zuurgradiënt (in de vagina) volgen.
In kleding heb je dat niet, dus zijn ze richtingloos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen het sperma van Chuck Norris kan dat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in principe moet het niet kunnen, maar je kan voor de zekerheid altijd een zwangerschapstest doen voor de bevestiging.