Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is het beste tijdstip om naar de sportschool te gaan?

Is dat na school(tussen 3-5) of na het eten? (na 5/6). Ik vroeg me dit af omdat na het eten heb je weer genoeg energie, is het dan beter om te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
879

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zeker niet direct na het eten, want dan zit je maag nog te vol. Beter is dan toch na school, voor het eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou zeggen, gelijk na school. Dan kun je in een keer doorgaan. Als je eenmaal thuis bent is het vaak moeilijk weer weg te gaan (vooral bij kou en regen)
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
s,middags dan is het er (in de meeste)sport school ook rustiger dan s'avonds.
na het eten is niet verstandig omdat je lichaam bezig is met het verteren van je eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je verbrandt meer calorieën als je meer beweegt. ‘s Ochtends verbrand je meer calorieën dan de rest van de dag. Sta bijvoorbeeld een half uur eerder op om eerst te sporten.

Met weinig tijd kun je de rest van de dag toch veel bewegen: denk aan touwtje springen tijdens tv kijken, wandelen in de pauze en gewichtjes heffen tijdens het telefoneren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding