Op de plekken waar ik eerst een plekje/bultje had, en waar ik aan gekrabd had, zitten nu bruine 'wazen'.

Mijn vraag is dus, zijn er crèmes waarmee dat weg te halen is? Ik heb de plekjes voor namelijk op zijn armen. Andere plekken zijn nek benen en billen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Zijn waarschijnlijk kleine korstjes. Het wondje, dat door het krabben is ontstaan, heeft gewoon even tijd nodig, om te genezen. Insmeren met wat creme is wel goed.
12 jaar geleden
Heb je ermee in de zon gezeten na het krabben? Dan ontstaan ophopingen van pigment, die je kunt vervagen met Solar Expertise van L'Oréal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook ,krabbelt alles altijd stuk (nervositeit)is het bij mijn .Als ik een hemdje voor in de zon aan doet smeer ik er een camouflage stift op ,anders voel ik me voor gek lopen.Maar door die camouflage stift word het door de zon niet donkerde en kleurt het mee met de rest.als je het maar 1 keer open heb gekrabbelt,gaat het vanzelf wel weg .Maar als je het meerdere keren heb gedaan,duurt het wel een poosje voor het helemaal weg gaat.(vandaar die camouflage stift.Gr.Janet