Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op de plekken waar ik eerst een plekje/bultje had, en waar ik aan gekrabd had, zitten nu bruine 'wazen'.

Mijn vraag is dus, zijn er crèmes waarmee dat weg te halen is? Ik heb de plekjes voor namelijk op zijn armen. Andere plekken zijn nek benen en billen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zijn waarschijnlijk kleine korstjes. Het wondje, dat door het krabben is ontstaan, heeft gewoon even tijd nodig, om te genezen. Insmeren met wat creme is wel goed.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Heb je ermee in de zon gezeten na het krabben? Dan ontstaan ophopingen van pigment, die je kunt vervagen met Solar Expertise van L'Oréal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook ,krabbelt alles altijd stuk (nervositeit)is het bij mijn .Als ik een hemdje voor in de zon aan doet smeer ik er een camouflage stift op ,anders voel ik me voor gek lopen.Maar door die camouflage stift word het door de zon niet donkerde en kleurt het mee met de rest.als je het maar 1 keer open heb gekrabbelt,gaat het vanzelf wel weg .Maar als je het meerdere keren heb gedaan,duurt het wel een poosje voor het helemaal weg gaat.(vandaar die camouflage stift.Gr.Janet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding