maar kan iemand me vertellen wat ik moet doen.ik ben een maand geleden gestopt en ben terug hervallen.Ik ben radeloos

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben zelf ook weer opnieuw begonnen en nu alweer ruim twee maanden rookvrij. Volgens mij zitten de moeilijke momenten vaak waar je je zelf wil troosten omdat iets tegenzit of als je je onredelijk behandelt voelt. Op zo'n moment probeer ik mezelf te zien als een klein jongetje wat zijn knikkers heeft verspeeld; als je heel kritisch naar jezelf kijkt zie je vaak achter de meest principiële zaken jezelf als zo'n klein jongetje. Op dat moment is de behoefte aan een sigaret met sprongen afgenomen.

ik ben ook 3 keer gestopt en weer begonnen. ik rookte 40 peuken per dag, weer geprobeerd en na 2 weken dacht ik bij mezelf, als ik twee weken zonder kan, moet een maand ook kunnen, en zo ga je verder. het is heel moeilijk, ik zou ook de peuken van de straat opgeraapt hebben toen ik stopte. maar na een paar maanden ga je het steeds minder missen. schaam je maar niet van je terugval, gewoon weer beginnen als je er klaar voor bent, en laten zien dat je ruggengraat hebt. als je echt wilt, lukt het je echt een keer. doe je best en succes in de strijd. P.S begin nooit rond de feestdagen, dan is het gezellig, dan neem je sneller een alcoholische versnaperingen en neemt de zin in roken alleen maar toe.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100