Wat is een goede wenskaart-wens voor iemand die weet dat ze stervende is?

Kort, maar krachtig? Mijn moeder's tante (mijn oudtante) is naar het ziekenhuis gebracht.
Ze loopt tegen het eind...

Toegevoegd na 46 minuten:
Ik ben vergeten te zeggen dat ze niet zoveel voor haar (mijn moeder) betekend...
Dus iets luchtiger...

Toegevoegd na 1 uur:
Goed. Iets te bot geschreven, blijkt.

Refrase:
Mijn moeder belde; of ik een lief, niet-te-zaar-aan-de-dood-tillend gedichtje/rijmpje/zinnetje ed. weet om op een kaartje te schrijven voor een tante die binnenkort overlijd aan ouderdom. Ze haar niet vaak, maar uiteraard vindt ze het heel vervelend dan ze er binnenkort niet meer is.

Toegevoegd na 1 uur:
Ze ZIET haar niet vaak....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterkte Nonna!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets luchtigs voor iemand die op sterven ligt? Als je uit de pijpvan het crematorium door de lucht vliegt,zal ik aan je denken. Zo luchtig genoeg?
Vergeet niet,dat het voor de stervende nooit luchtig is,hooguit een opluchting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik schreef: luchtigER. Don't twist my words.

Antwoorden (5)

Nu in mijn hart, altijd in mijn hart.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor nu, en altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morgen kom ik je even bezoeken!

Liefs....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterven doe je niet ineens,
maar elke dag een beetje.
En alle beetjes die je stierf,
't is vreemd, maar die vergeet je.
Het is je dikwijls zelfs ontgaan,
je zegt: 'Ik ben wat moe!'
Maar op een keer,
dan ben je aan het laatste beetje toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi
Ik zou een kort gedicht uit je hard maken. Persoonlijke aandacht is vaak wat mensen het meest waarderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou een kort gedicht uit je hart maken. Persoonlijke aandacht is vaak wat mensen het meest waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuke herinnering aan een gebeurtenis, iets persoonlijks over wat je van die persoon geleerd hebt of als voorbeeld ziet. Dat je die gene niet zal vergeten en veel om haar geeft.

Toegevoegd na 41 minuten:
Als het een kaartje uit beleefdheid is, zou ik erin zetten sterkte of iets dergelijks. Als iets niet gemeend is, zou ik er ook niets persoonlijks inschrijven.