wat moet je tegen een meisje doen, die je niet aardig vind, ze slijmt heel erg, en na een tijdje laat ze je keihard vallen.

Wat kan ik daartegen doen? want elke keer doet ze het opnieuw...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Negeer haar. Als het geen effect op jou heeft houd ze wel op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Of je vertelt haar de waarheid, dat werkt altijd het best! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je haar niet leuk vind kan je haar beter links laten. Later als je groot bent kom je dat soort mensen ook tegen, je kan het nu eenmaal niet iedereen naar zijn/haar zin maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de bovenstaande antwoorden niet helpen, doe dan hetzelfde terug. en als ze het ook niet leuk vind zeg tegen haar 'kijk zo voelt het'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan verlaag je je dus eigenlijk tot het niveau van de ander... niet helemaal de juiste oplossing als je het mij vraagt. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad.. vuur met vuur bestrijden werkt niet.
Als je altijd een beleefd, vriendelijk maar neutraal antwoord geeft, heeft ze geen vat op je. Mooi toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraag is : wat wil je zelf met dat meisje? Doet het je iets als ze je negeert? Of kan je gewoon zeggen "hier gaan we weer" en dan gewoon je eigen ding verder doen? Volgens mij doet ze je ook wel iets en weet ze dat. Daarom dit gedrag van aantrekken en afstoten. Ze hoopt ergens dat je achter der aan gaat hollen. Doe je dat dan? Als ze je niets doet (wat ik me niet kan voorstellen) blijf dan vriendelijk (ook niet meer : gewoon koel/vriendelijk) in haar "slijmperiode" en negeer haar in haar wegloopfase.
Want wat kan het je dan schelen?
Als ze je wel iets doet is het een ander paar mouwen natuurlijk. Dan zou ik haar voorlopig even helemaal negeren, zonder boosheid of rancune. Niet weglopen van haar, gewoon sec vriendelijk doen (zoals tegen de melkboer en bakker) en voor de rest "negeren" (ook de wegloopbuien, dan ga je gewoon met een ander meisje zitten praten bv.). Zie dan even hoe ze reageert. Je moet haar dan uit haar kot lokken, zoals ze met jou probeert te doen. Niet makkelijk maar het lukt wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon tegen haar doen als je tegen de rest van de mensen om je heen doet verder niet te veel met haar om gaan en niet tegen dat geslijm van haar in gaan, ik ken je probleem ik ken ook zo'n meisje