Is je glimlach te verbeteren?

Als ik glimlach, blijven mijn mondhoeken laag en dat ziet er niet uit (vind ik zelf). Als ik voor de spiegel sta, dan kun je net zo lang blijven proberen tot het wel mooi lijkt, maar als je op de foto moet, dan heb ik geen idee of ik er normaal op sta. Is er een manier om je glimlach te verbeteren?

Kan nauwelijks wat op internet vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel, heel, heel veel oefenen voor de spiegel, tot je weet hoe het voelt als je de "juiste" glimlach maakt. Probeer dan zo te kijken met je rug naar de spiegel en draai je vervolgens om, om te controleren of je echt wel kijkt zoals je denkt. Blijven oefenen, er kan een hele tijd overheengaan, maar het zal je zeker lukken!

Zoals je al doet: veel oefenen voor de spiegel, maar een glimlach zit 'm vooral in de ogen.

Als je glimlach kunstmatig is lijk je wel een aap met kiespijn.Ik raad het af.

Als je oefent voor de spiegel, denk dan eens aan iets waar je blij van wordt, iets wat je ontroert, je zal zien dat je ogen en mond vanzelf een glimlach vormen - probeer dan die uitdrukking dan vast te houden door dit te herhalen. Succes!

Het gekke is, dat van een glimlach, de mond maar het allerkleinste deeltje is.... een glimlach van vertedering bij het zien van een jong kind, een zacht dier, of een oud stel dat hand in hand door de supermarkt loopt, begint met het ietsje scheefhouden van je hoofd, de zachte glans in je ogen, de huid rondom je ooghoeken die zich rimpelt, en de zachte uitstraling die er van je uitgaat. En ja, je lippen strekken zich wijder, al dan niet geopend, al dan niet omhoog. Wat kan het je schelen, hoe je glimlach vastgevroren is op een plaatje? De 'wanted dead or alive-natuurrampen' die heden ten dage in je paspoort moeten, zijn het aankijken sowieso niet waard.... Wees je liever bewust van alle warme, vertederde gevoelens in jezelf, of de blijheid die in je opkomt als je een lief mens ziet, dan hoe precies de grimas om je mond fraaier op een plaatje staat.... Tenzij je fotomodel wilt worden, natuurlijk....als je op elke foto dezelfde grijns wilt hebben, zoals de dames in de catalogi van Wehkamp, Neckermann en Heine, kan je dus met de tips voor de spiegel aan de slag... Ik vind het zonde van je tijd. En glimlach je toe met m'n hart!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100