Wie heeft ervaringen met Salvia Divinorum?

En welke ervaringen zijn dit? Prettig, spiritueel, beangstigend, intens of misschien een amnesie effect?

Of andere ervaringen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is t?

Het beste antwoord

Ik heb er geen ervaringen mee, ondanks dat ik die zelf wel snel ga opdoen. Ik heb hieronder een linkje geplaatst met ervaringen van anderen. Ze hebben het dan vrijwel altijd over "waves" waarvan er 3 zijn. Misschien wel interessant om te lezen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat wil je weten?

Hoe lang het duurt, 10 minuten...
Wat er gebeurt: Schroevendraaier...
Beangstigend: vaak wel, intens zou ik het eerder noemen...
Amnesia: weet ik niet
Time-stretching: Ja
Spiritueel: Jazeker...
Andere ervaringen, ja ketamine, coke, heroïne, hawaiian enz enz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij doelde MaRiTa met 'andere ervaringen?' op andere ervaringen bij het gebruik van Salvia D...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Deva, inderdaad :)