hoe kom ik zoveel mogelijk aan in een zo kort mogelijke tijd?

vind mezelf nogal wat magertjes en zou mezelf toch wel wat dikker willen zien..
hoe pak ik dit het best aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Als je echt flink moet aankomen, dan kun je dat het beste onder begeleiding van een deskundige doen. Het gevaar bestaat namelijk dat je te ongezond gaat eten en van bepaalde gezonde voedingsstoffen te weinig binnen krijgt!
bamibal
13 jaar geleden
Waarom zou je dit binnen een zo kort mogelijke tijd willen doen eigenlijk? Dat is alleen maar ongezond. Doe het gewoon rustig aan door structureel ietsje meer te eten. Niet teveel natuurlijk, want dan heb je zometeen weer het andere probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is vandaag eerder gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/aankomen-gezonde-manier-gewicht-vasthouden.119788

Het antwoord van Heinzzz kan ik je aanraden ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Kortom: Goed eten, maar vooral veel bewegen! Aankomen wil je niet in de vorm van vet (neem ik aan) maar in de vorm van spiermassa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een eiwit en koolhydraten dieet is een gezonde, verantwoorde en bewezen manier van snel aankomen in gewicht. Zorg wel dat u tijdens het dieet voldoende water drinkt, om de nieren te ontlasten. Dit dieet is speciaal bedoeld voor mensen die snel willen aankomen!

Wanneer men het streefgewicht heeft bereikt, is het de bedoeling dat men het dieet aanpast. Het dieet zal dan bestaan uit gezonde maaltijden verspreid over de dag, aangevuld met eiwit en maaltijd shakes.

Als u ons dieetplan volgt, dan zult u ook altijd voldoende vitamine, mineralen en “gezonde” vetten binnenkrijgen. Hierdoor zult u uw behaalde streefgewicht op een gezonde manier behouden en onderhouden!

Hoe werkt dit dieet precies?

De aangepaste maaltijden zorgen ervoor dat je lichaam meer "goede" koolhydraten, eiwitten (bouwstenen van het lichaam) en “goede” (onverzadigde) vetten binnenkrijgt. De koolhydraten zijn de energiebron van je lichaam, maar als ze niet aanwezig zijn spreekt het lichaam de reservevoorraad aan: je vet en spiermassa. Dit willen wij natuurlijk voorkomen om juist in gewicht aan te komen!

Dat proces begint al twee tot drie dagen na de start van het eiwit/koolhydraten dieet, waardoor je snel en verantwoord zal aankomen.

Een eiwit/koolhydraten dieet moet aangevuld worden met gezonde maaltijden, verspreid over de dag, met voldoende “groene” groenten en dus vezels met eventueel fruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag die rest is of je gezond of ongezond wilt aankomen. VOor gezond dieet verwijs ik je door naar het bericht boven mij, voor het ongezonde, lees verder;

- Ben & Jerry's ijs, oftewel: chocolade!
- koekjes
- snoep
- friet
- dingen waar veel verzadigde vetten in zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je schildklier een stuk trager gaat werken of probeer een ziekte te krijgen waar doorgaans bijnierschorshormonen bij worden voorgeschreven. Ook methodes waarbij je meer vocht vasthoudt zijn een probaat middel om snel aan te komen. Het zotte is dat veel fast- en ander junkfood naar binnen werken juist bij magere mensen niet werkt om aan te komen.

Kortom, je stelt eigenlijk een ietwat hopeloze vraag. Is het niet handiger om naar een zo goed mogelijke gezondheid te streven met als effect dat je uiteindelijk lekker in je vel zit en dat hoogstwaarschijnlijk ook uitstraalt? Voor de een betekent dat een enkel kilootje overgewicht en de ander zit misschien net zoveel kilootjes onder het ideale gewicht. Nou en? Ik vind het altijd wenselijker om gezond te leven en je goed te voelen dan een fixatie op het gewicht, ongeacht of dat over- of ondergewicht is.