Meestal word je al ongesteld voordat je ontmaagd word. Deze 2 dingen hebben geen verband met elkaar.
13 jaar geleden
Je wordt niet ongesteld van het ontmaagden, dus dan was je al ongesteld. Of het kan zijn dat er door het ontmaagden wat bloed is vrijgekomen, maar dat heeft niks met ongesteldheid te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan toeval zijn dat je net op dat moment ongesteld wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ontmaagd worden heeft niks te maken met ongesteld worden.
soms als een meisje voor het eerst ontmaagd wordt kan zij wel bloeden, (ook niet iedereen) maar dat is heeeeel anders dan ongesteld worden.
als een meisje voor het eerst ongesteld wordt, dat gebeurde omdat zij voor het eerst een 'eisprong' gehad heeft, 2 weken voordat ze ongesteld werd.
dat heet cyclus.
als je meer wilt weten over ongesteld worden, lees dan deze website:
http://www.zoenenenzovoort.nl/menstruatiehoe.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar dat geldt alleen voor vrouwen en ongesteldheid heeft niets met ontmaagden te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker je wordt nog gewoon ongesteld.!