Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je weer lopen op een zondag als je vrijdag wordt geopereerd?

Als je vrijdag aan je knie wordt geopereerd, is het dan mogelijk om op de zondag die er aan komt te lopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
537

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat ligt aan het soort operatie. Bij mij hebben ze ooit een vetbol verwijderd. Plaatselijke verdoving. Ik liep een paar uur later al weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat gaat er gebeuren met je knie? Want daar hangt het vanaf.
Vraag het na bij je arts.
(Een vriendin van mij werd ooit aan haar heup geopereerd, nieuw gewricht erin, en de volgende dag moest en kon ze al een stukje lopen, weliswaar beperkt en met krukken, maar toch.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een kijkoperatie moet je nog twee weken krukken gebruiken. Het is dus maar wat je onder lopen verstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oom van me heeft een nieuwe knie gekregen, en die moest 6 weken wachten voor de eerste pogingen tot kruk gebruik mochten. Daarvioor was het alleen buigen door de fysio.

Het ahngt dus erg van het soort operatie af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik je vraag goed lees, dan is de kans vrij groot dat je op een zondag weer kan lopen, als je op vrijdag wordt geopereerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding