Wat doe je als je blijft 'opdikken' omdat er niks meer uit komt?

En je huisarts je maar blijft wegsturen met slappe middeltjes die niet werken en de mededeling dat je een spastische darm hebt en ermee zou moeten leren leven....

En je er ook al jaren alles aan doet om gezond te eten, te bewegen en genoeg water te drinken. En bovendien al verschillende laxeermiddelen geprobeerd hebt, maar dat die niet werken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Minder vet en alcohol consumeren.. in ieder geval proberen te vermijden totdat het allemaal weer lekker door kan lopen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een second opinion aanvragen bij een andere arts.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laxeermiddel kopen bij de drogist, of gezonder gaan eten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je huisarts vragen om een verwijzing naar een internist. En je niet met een kluitje in het riet laten sturen, hij is verplicht je die verwijzing te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar een natuurgeneeskundige gaan die hierin gespecialiseerd is.