wanneer krijg je haar onder je navel

ik ben nu al een half jaar 15, en heb wel schaamhaar, maar geen "buiksnor" (lijn haar onder je navel). Is dat normaal dat je dat op je 15e nog nietheb?? omdat ik zat jongens ken die het met 14 al hadden. En op welke leeftijd is het normaal om het dan nog te krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

bij de een wat sneller dan bij de ander.. het kans zelfs zo zijn dat je het helemaal niet krijgt..
ieder lichaam is anders dus de tijd zal het je leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zelfs normaal om dit helemaal niet te krijgen, niet iedere man heeft evenveel lichaamshaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschilt heel erg per persoon wanneer de overgang van 'jongen' naar 'man' begint, hoelang het duurt en wanneer het voltooid is. Het begint met wat schaamhaar, dan okselhaar en zo langzaamaan nog meer lichaamsbeharing.
Ik ben nu 22 en mijn baardgroei is nog steeds in ontwikkeling, terwijl sommige klasgenoten op hun 16e al een dikke baardgroei hadden. Ook die streep haar onder mijn navel kwam pas rond mijn 18e op gang. En er zijn inderdaad ook mannen die dat nooit krijgen omdat ze van nature wat minder lichaamsbeharing hebben. En zo heb je ook vrouwen die het sexy vinden en vrouwen die er niks van moeten hebben, voor ieder wat wils.
Dus niks om je zorgen over te maken. Komt vanzelf en zo niet, dan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoeft niet persé