Nee. op zondag zijn er geen bibliotheken geopend. Misschien nog wel in de grotere steden. Maar bij mij in Veendam in iedergeval niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in Utrecht zijn de bibliotheken vandaag dicht. In Amsterdam is in elk geval de Centrale bieb open van 10-22, zoals elke zondag.
Dus zoek via Google je lokale bieb op en kijk wat de openingstijden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op de website van je bibliotheek!
Daar staan alle openingstijden waarschijnlijk wel op, op die van mijn bibliotheek tenminste wel.

Voor zover ik weet zijn bijna alle bibliotheken dicht op zondagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, in de grote steden zijn de hoofdvestigingen van de openbare bibliotheken op zondag 2 februari geopend. Meestal van 13.00 tot 17.00 uur.

Toegevoegd na 2 minuten:
februari moet natuurlijk januari zijn...
Amadea