Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vrienden maken?

Mijn school is verweg van huis, En ik zou graag wat vrienden willen hebben in de omgeving, hoe zou ik dit het beste kunnen aan pakken?

Toegevoegd na 6 minuten:
(Ik zal zeggen dat ik 14 ben )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vrienden maken doe je door spontaan een praatje maken, of gewoon jezelf zijn wat je anders ook altijd doet...

Je kan ook op een sport gaan, daar maak je vaak snel vrienden...

Toegevoegd na 7 minuten:
14...leuke leeftijd, begin het nieuwe jaar met het uitnodigen van een buurmeisje/jongen, en leg je uit dat je nieuw bent in de buurt, dan wacht je zijn/haar reactie af....en misschien zie je wel iemand rond 12 uur!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Sluit je aan bij een vereniging of een sportschool. Dan leer je nieuwe mensen kennen en dan kan je na verloop van tijd een keer afspreken als je het goed kan vinden met mensen. een carnavals vereniging is daar heel geschikt voor en ben je al heel actief onder de mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op een teamsport gaan of, zoals Anne01 zei, je aansluiten bij een vereniging. Ik weet niet of je een bijbaantje hebt, anders zou je een baantje kunnen gaan zoeken dichtbij huis. Tijdens het werk leer je je collega's goed kennen. Na het werk kun je dan met leuke collega's wat gaan doen en nieuwe vriendschappen sluiten.
Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draag leuke kleding, zorg dat je tevreden met jezelf bent, zit goed in je vel, wees ontspannen, ga een keer een praatje met ze maken, ga wat met ze doen, nodig ze is een keer uit voor een feestje(buurt uitnodigen bijvoorbeeld) of verzin iets waardoor het contact met hen niet te vermijden is.

Het belangrijkste is dat jij open staat voor nieuwe vrienden, als je erg gespannen en gesloten over komt, kunnen ze in 1x afhaken.

De 'eerste' indruk is toch wel het belangrijkst :)

Succeees!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon praatje maken met iemand en je niet al te veel op dringen en kijken of er wat in de buurt is waar ze van je leeftijd naar toe gaan, misschien een zwembad of een sportclub of misschien wel een manege
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Organiseer samen met je ouders/ verzorgers van de zomer een american straat barbeque. (Als het de buurt ernaar is)..american houdt in dat iedereen zelf iets mee moet nemen eten en drinken en straat houdt in dat iedereen welkom is...Leren je ouders/ verzorgers direct de ouders/ verzorgers van je nieuwe vrienden kennen, heb je die discussie ook gelijk gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond lopen in de buurt en dn bijv vrage of iemand de weg weet en aan de praat raken :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding