Hoe kom ik van mijn dikke kont en bovenbenen af.

De rest is oke, maar O die derrière en bovenbenen. Wie weet een oplossing.
Helaas zit het in de familiegenen. Ik heb alles geprobeerd. Afvallen geeft een schraal koppie, maar die kont blijft waar hij zit. In volle glorie. Liposuctie durf ik niet.

Toegevoegd na 6 dagen:
Iedereen hartelijk dank voor de soms hilarische reacties en zoals ik al dacht, ik moet het er maar mee doen!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk pondje gaat door het mondje:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en bedankt!
Kimath
13 jaar geleden
Ik ken je probleem Nynke, ik heb ook zo'n figuur, smalle taille en brede heupen. Heeft wel een voordeel, van die strakke jurkjes staan geweldig, zandloperfiguur.
Kimath
13 jaar geleden
Tsja, iedereen heeft wel iets aan te merken op zijn of haar figuur. Iemand met een prachtige bos krullen wil liever stijl haar hebben, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou Loenie, ik heb wel wat voor je in de aanbieding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat belerende vingertje vroeg ik niet om Dannis, sorry, maar daar wordt ik onpasselijk van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zondagskind!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loenie: ik pleit al zolang voor vetdonatie... Dat dikkerds zoals ik elk half jaar of elk jaar gewoon wat vet kunnen doneren, en dat anderen daar dan mooie heupen, billen, borsten van kunnen laten fabrieken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dannis, dat jij het zo geweldig met jezelf getroffen hebt, gefeliciteerd. Maar laat s.v.p. een ander in zijn waarde

Het beste antwoord

veel bewegen (wandelen fietsen enz) kan helpen.
maar het beste is er gewoon mee leren leven. zoals je zelf al zei het zit in de genen.
schoonheidsidealen veranderen ook altijd weer.
vroeger waren gevulde billen en bovenbenen een teken van vruchtbaarheid en zeer aantrekkelijk.
ze hadden zelfs hoepels in hun jurken om hun heupen nog dikker te laten lijken.

laat je niet gek maken door al die mode bladen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dan zul je moeilijk vanaf komen.
Wat je kunt doen is sporten en gezond eten maar verder is er weinig aan te doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ach en wat maakt het uit dan heeft je partner veel om van te houden haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk kom je er niet van af, zoals je zegt zit het in de genen.

Waar je wel vanaf kunt komen is de gedachte dat je een dikke kont hebt. Misschien moet je daaraan werken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het in je familie zit denk ik niet dat je er veel aan kunt doen. Ik ken iemand die het zelfde (probleem?) heeft. Zij sport minstens 3 x in de week, fietst elke dag minstens 30 km en veel eten doet ze nou ook niet bepaald. En toch worden haar achterwerk en boven benen er niet smaller op. Persoonlijk vind ik dat het bij haar niet misstaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Eet niet veel en niet ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had en heb hetzelfde probleem.
Maar wat ik toch ook heb gemerkt heb dat er mensen zijn die een peervormig figuur juist mooi vinden.
En uiteraard is het allemaal niet zo erg.
Houd er een heel klein beetje rekening mee met je kleden,
niet te strakke kleding.

Als meisje vond ik vreselijk, maar als ik foto s van mezelf zie uit die tijd, dan valt me helemaal niks op.
Je ziet het zelf nog veel erger dan andere mensen. Het zit niet zo mee met het schoonheidsideaal. In de 19e eeuw was ons figuur het ideaal moet je maar denken.

Vergeet in ieder geval niet dat een vriendelijk gezicht het voornaamste is.
Ik heb nooit te klagen gehad wat belangstelling betreft van het mannelijk geslacht.

Kopen van kleding is wel wat moeilijker dan wanneer je een gewone maat 36 of 38, of 40 enz. hebt.

Dus: leer het te accepteren, er zijn echt erger dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een natuurdieet proberen. Soms heb je voedselintoleranties waar je geen weet van hebt, die heeeeel slecht voor je lichaam zijn en je lichaam uit balans halen. Door goed te leren eten zal je na een paar maanden al profijt halen uit het dieet. Er zit een hele goeie in Arnhem, kijk maar eens op de site, onder Pia vd Kempt.

Toegevoegd na 13 uur:
Er zitten hele goede over het hele land, je bent niet gebonden aan 1 praktijk! Verdiep je er maar eens in.
Succes!

Toegevoegd na 1 dag:
Sla het dan gewoon in de wind, ook goed, maar ga asjeblieft geen discussie aan zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige advies wat ik jou kan geven is om een andere spiegel te nemen. Want jouw spiegel die maakt jou kennelijk vrij dik in je benen en je kont. Een goede spiegel die doet dat niet. Een goede spiegel die laat jou precies zien zoals jij graag wilt zijn.

Het kan ook zijn dat je andere ogen moet krijgen, of een andere bril moet gaan opzetten. Want het allerbeste wat je kunt gaan doen is jezelf gaan accepteren precies zoals jij bent. Zowel lichamelijk als ook geestelijk.
Het enige waar jij waarschijnlijk bang voor bent is dat ANDERE MENSEN jou gaan veroordelen op je uiterlijk. En dat je dan wordt afgewezen. Het is niet verstandig om je leven te laten leiden door andere mensen. Jij bent de enige die jouw leven mag leiden! Jij bent de enige die bij je bent voor de rest van je leven. Dus als er iemand anders zou moeten zijn die jezelf accepteert zoals je bent, dan ben JIJ dat!

Dus kijkt in de spiegel naar wie je bent en niet naar hoe anderen jou het liefst zouden zien. Die anderen hebben alleen maar het beste voor zichzelf, net zoals jij voor jezelf zou moeten zijn.

Straal van binnen uit en je bent de mooiste vrouw op de gehele wereld, staan sterk in jezelf, geloof in jezelf en accepteer jezelf zoals je bent. Dat is het beste advies wat ik jou kan geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sporten bij Bodystyling, dat tegenwoordig Zlim heet. Geweldig!
Oefeningen doen in warme cabines voor maandelijks merkbaar opgemeten plaatselijk resultaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou ook je licht eens op kunnen steen bij curves das gespecialiserde fitness voor vrouwen die aan hun figuur willen werken een vriendin heeft er goed resutaat mee gehaald
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet proberen! Zoals je zegt zit het in je genen en geeft afvallen een resultaat dat de bovenkant er uit laat zien als een Biafra kind en de onderkant blijf in volle glorie gevuld.
Hou die glorie in ere en leg je er bij neer, dat je een gevulde dame blijft. Dat is ook zeer aantrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit kan wanneer je zo'n "hip" hup kontje" hebt ge erfd, niet worden omgebouwd door dieet, wel kun je overwegen om iets aan je gestel te laten veranderen, maar daar zou ik zeker niet aan toegeven !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar eens iedere dag 2uur op een loop band ,dan raak je zeker wat kwijt ,(uit ervaring)