Ik ben de laatste tijd erg moe

Ik ben de laatste tijd erg moe. Het is nu ook alleen maar in de vakantie. Ik ging dinsdag om 23.00 naar bed woensdag om 21.30. Ik wil er graag vanaf en heb hoofdpijn en vandaag al gepland om om 20.30 naar bed te gaan. Zijn er nog andere tips?

Toegevoegd na 7 minuten:
En het rare is als ik lekker op de bank ga liggen wordt ik alleen maar moeier

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

misschien last van een winterdipje het lokt ook niet echt aan om naar buiten te gaan maar het kan wel goed helpen om je beter te voelen. van bezig zijn kun je ook meer energie krijgen.het kan natuurlijk ook dat je een griepje krijgt en dat dit de voortekenen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer in deze wintertijd eens multivitamines erbij te nemen. Zelf heb ik altijd wel baat bij een zonnebankje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook hoofdpijn krijgen omdat je te lang in bed ligt of te lang slaapt. Misschien wordt de moeheid niet veroorzaakt door een slaaptekort - en zelfs als dat wel zo is, dan kun je dat niet even corrigeren door een paar keer vroeg naar bed te gaan, meestal word je daar alleen maar brak van.
Probeer een beetje vast ritme aan te houden, goed te eten en ook regelmatig te ontspannen (liefst door inspanning...).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vandaag een halve dag korfbal gehad :O
Het is een duidelijk teken van je lichaam dat hij sport nodig heeft! Niet meteen 'nee laat maar' zeggen, maar eerst proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let eens op je eetgewoonten en leefstijl. Eet drie maal per dag op het liefst op dezelfde tijdstippen. Eet gezond en beweeg voldoende. Ga op tijd naar bed. Wees goed voor je lichaam en kijk of je blij bent met alles wat je doet en je beweegt. Probeer de kwaliteit van je leven te optimaliseren. Kortom een hoop te doen.