ik schaam me voor mijn borsthaar, heb de hele borst vol, zijn er meer mannen die daar last van hebben , of is dit niet normaal??

ik ben een man van 20 jaar, en schaam me rot, omdat je tegenwoordig bijna geen mannen met borsthaar ziet. moet ik het nu laten harsen of gewoon laten staan, en proberen over de grens te komen dat ik me niet meer schaam??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K
Kimath
13 jaar geleden
Ik was laatst in het zwembad, en ik zag alleen maar mannen met borsthaar daar. Waar zie jij al die 'kale' mannen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh echt laat je niets wijs maken, ik hou niet van gladde borsten bij mannen, dus het is ook een kwestie van smaak, geef mij maar borsthaar. gewoon laten staan en stap erover heen. Er zijn genoeg mensen (vrouwen) die daar wel van houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het hartstikke lekker staan en raak er zelfs een beetje opgewonden van

Het beste antwoord

ik begrijp je helemaal, maar schamen is niet nodig, ga eerst met een paar op stap met blote borst, dan went het super snel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ah je bent niet de enige hoor en het is niks om je voor te schamen. Natuurlijk zijn er meiden die zeggen dat ze het niks vinden, maar in de praktijk klagen die over het algemeen niet. Het klinkt misschien stom, maar uiteindelijk gaat het toch allemaal om persoonlijkheid. Daarnaast, van scheren krijg je stoppeltjes, veel vervelender ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begrijpelijk dat je tegenwoordig amper meer mannen ziet met borsthaar, 't is winter, ze verbergen het achter truien :)

Even serieus: Als jij je er voor schaamt, dan is het het beste dat je het maar weghaalt, dan zul je een stuk lekkerder in je vel zitten.

(Maar ik zie 's zomers nog genoeg mannen (ook jonge mannen) die wel met beharing op de borst rondlopen en die lijken er ook niet mee te zitten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niks abnormaals aan, maar het vodoet niet aan het nu heersende schoonheidsideaal.Aan jou de keuze of je je daar iets van aan wil trekken en je borsthaar laat weghalen, of dat je gewoon een 'beertje' blijft.

Persoonlijk houd ik wel van mannen met een kamerbreed tapijtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent echt niet de enige, mijn zonen hebben het ook en die zitten er niet mee, het weg laten harsen is pijnlijk en het groeit steeds weer aan.. ik denk dat jij jezelf er over heen moet zetten...
het is eenmaal de natuur...

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk op deze foto, zo is het gewoon...

Toegevoegd na 4 minuten:
maar....als je dit hebt.... laat het maar harsen of chemisch verwijderen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon wegscheren, dan hoef je je ook niet meer te schamen.

Bedenk wel, dat als borsthaar weer in de mode is, jij er helemaal weer bij hoort ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet weghalen!
Borsthaar is mannelijk en sexy!! :-D
Als je het weg gaat scheren, komt het alleen maar dikker terug, dus moet je het heel goed gaan bijhouden.. En die stoppeltjes zijn al helemaal niet fijn voor de dames!
mijn vriend mag zijn borsthaar niet meer scheren van mij ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind borsthaar juist sexy ,en ik ben een vrouw!
De meest sexy man heeft borsthaar sean connery!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er ZELF niet blij mee bent, gewoon weghalen. En dan raadt ik geen scheermesjes aan, of harsen!!! Bodybuilders gebruiken daarvoor ook gewoon ontharingscreme's. Makkelijk en pijnloos! En de stoppeltjes, die zullen bij jou nog wel niet zo hard zijn, dat een vrouw zich daaraan openschuurt...

Al met al, gewoon lekker doen, waar je jezelf het prettigst bij voelt!! Ongeacht wat anderen vinden, want die meningen zullen altijd verdeeld blijven, en zo heb je nog geen advies, want het zijn persoonlijke meningen (ik vind dit wel mooi, ik niet)

Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor! Er zijn echt meer mannen met borsthaar dan je denkt. Het hoeft ook echt geen turnoff te zijn, ik vind persoonlijk een man met borsthaar sexier dan een man met een kaal kippenborstje. Ik vind het juist een teken van mannelijkheid!