ik heb soms slijm in mijn onderbroek zitten wat is dat?

ik heb vaak slijm in mijn onderbroek zitten ik heb da al een jaar en ben nog niet ongesteld geweest wat is dat en kan ik er iets tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.6K

Het beste antwoord

Dat heb ik ook pas geleden gehad je moet er niet van schrikken
ik ben ondertussen wel ongesteld geworden
ik ben 12 en ik denk dat jij ook rond die
leeftijd zit dus dat is heel normaal
nog even en dan word het rood slijm
dat is bij mij ook pas gebeurt
het valt allemaal best mee dus laatje niet bang maken
<3 doeg groetjes mij
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

dat noemen ze wittevloed.. dat is een teken dat je geslachtsrijp gaat worden...je kan er niets tegen doen het hoort erbij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn de voortekenen van de menstruatie.
De baarmoeder is al een beetje aan het 'oefenen' kun je wel zeggen. Door de veranderingen in je hormoonhuishouding ontstaat slijmvorming in de baarmoeder. Dit loopt er dan uit.

Het kan geen kwaad. Binnenkort zul je ongesteld worden.
Welcome to the club ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent dat je lijf zich aan het klaarmaken is om binnenkort ongesteld te worden. Soms kan dat inderdaad een tijd duren.
Maar het is normaal, dus maak je geen zorgen.
"De eerste menstruatie wordt doorgaans voorafgegaan door enkele maanden van verhoogde vaginale afscheiding. Dit wijst erop dat het groeiproces op gang is gekomen en dat het slijmvlies van de baarmoeder en vagina tijdelijk overgestimuleerd worden."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Menarche

Die termijn van enkele maanden kan soms echt wel langer duren.
Je kunt er dus niets tegen doen dan afwachten, en je onderbroeken gewoon wassen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoort bij het vrouw zijn. Je zou inlegkruisjes kunnen gaan gebruiken.
http://www.sexwoordenboek.nl/witte_vloed.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het echt slijm, want 'witte vloed' is normaal, maar dat is níét slijmerig (totdat je vruchtbaar bent en dan zou je na zo'n lange tijd dat jij zegt slijm te hebben geconstateerd, ook moeten menstrueren).
Maar aangezien je nog niet ongesteld bent geweest zou je het zelf even kunnen checken door dat 'slijm' tussen je duim en wijsvinger te nemen en kijken of het een draadje trekt (net als kauwgom) als je je vingers uit elkaar beweegt ....... Is dat niet het geval, dan is het geen slijm en waarschijnlijk gewoon witte vloed. En ja dat is normaal :)

Ik ben even op zoek gegaan naar een goeie website voor je. Je kunt daar alles over deze witte vloed (vaginale afscheiding) lezen en wat normaal is en wat niet:

http://www.netdokter.nl/index.cfm?act=thema.tonen&thema=2&subthema=16&info=285
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, dat is heel normaal. Je wordt waarschijnlijk binnenkort ongesteld, je lichaam is alvast aan het 'oefenen'. Je kunt inlegkruisjes gebruiken. Over een tijdje wordt het bruin/rood, en dan word je ongesteld. Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had het dus (nu nog steed) maar meestal krijg het 1 jaar of minder of meer dat bekent dat je bijna ongesteld