Wat zijn de voor en na delen bij een behandeling van een baarmoeder verzakking ?

Ik weet nog niet wat er gaat gebeuren bij mij, maar donderdag moet ik zo wie zo naar de gynaecoloog voor een biopt.
Maar ik moet ook terug komen voor een onderzoek aan mijn baarmoeder omdat ik een baarmoeder verzakking heb.
En nu lees ik allemaal enge verhalen over baarmoeder verzakkingen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Met enge verhalen bedoel ik infecties door een ring en veel pijn door operatie van de baarmoeder.
En baarmoeder die verwijdert wordt.
Of dat de verzakking weer terug kan komen als je een ring draagt, dus dat een ring niet helpt.
Ik weet het echt niet meer wat ik moet doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou ten eerste al je vragen opschrijven zodat je die kan stellen als je donderdag naar de gynaecoloog gaat. Wees nooit beschaamd om je vragen te stellen.

Verder is er via het nvog (nederlandse vereniging van obstetrie en gynaecologen) een forum (vrouw en gezondheid) waar een arts van het academisch ziekenhuis in Amsterdam vragen beantwoord of een van de andere deskundigen.

Dar kan je in het archief kijken of een nieuwe vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de link, ik ga meteen kijken.