Wat betekenen scheurtjes in de tong?

Ik lees dat het met vitamine gebrek te maken heeft. Maar dat wordt ook weer tegengesproken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel succes ermee:) Ziet er naar uit dat je wat meer / gevarieerd fruit moet eten? Heb je er nog steeds last van?

Het beste antwoord

ik had dat in mijn onder en bovenlip, na enkele dagen wat meer afgewisseld fruit te verorberen was dit euvel zo van de baan, met fruit bedoel ik verse sinaasappel, appel,...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als kind had ik daar ook wel eens last van en voor enkele dagen wat meer (10 a 15) vitamine C tabletjes losten het meestal snel op. Enkele capsules visolie kan ook geen kwaad.
Ik ben geen voorstander van grote hoeveelheden vitaminen, maar voor enkele dagen kan het soms goed werken.