Ik denk van wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik niet. En ken eigenlijk ook niemand die dit wel krijgt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee juist niet, dat kan je wel krijgen als je veel en te snel gegeten hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee niet als je honger hebt wel als je te snel eet omdat je honger hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, honger heeft niks met de hik te maken. De hik is dat je midden rif niet goed zit. Dit kan komen door te gulzig te eten, of iets anders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan, iedereen krijgt de hik om een andere of dezelfde reden.

Ik krijg bijvoorbeeld vaak de hik als ik de eerste slok van een flesje bier neem. "klinkt gek, maar kan er ook niks aan doen"