hallo mijn vraag is? ik ben 4 jaar geleden gestoken geworden door een bij.en die bijen steek komt steeds terug!

het treed al 4 jaar onvewacht op het was 1bijen steek maar nu met de jaren lijken het wel 20 mjn boven arm is af en toe helemal vol met bultjes. ik zou graag willen weten of dit mij kwaad kan? dank jullie groetjes didi

Toegevoegd na 1 dag:
als het terug komt begint het met 1bultje maar het worden steeds meer omdat het ontzettend jeukt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me dat alleen een arts hier een sluitend antwoord op kan geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad: hup, naar de dokter!

Het beste antwoord

Er is waarschijnlijk een ontaarding in je arm op die plaats ontstaan.
Misschien ie de bijensteek de trigger daarvoor geweest.
Dit is iets voor een dermatoloog, actinische keratose kan ook het gevoel geven dat er iets scherps in de huid zit en
veroorzaakt wisselende efecten.
Dit soort signalen moet je serieus nemen, een verwijzing naar de dermatoloog is het beste advies wat ik je geven kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het zijn heel onduidelijke foto's. Het lijkt echter uitslag en geen bijensteek. Ik zou even langs de huisarts gaan, misschien verwijzing naar een dermatoloog om uit te zoeken waar het vandaan komt. Misschien ben je ergens allergisch voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom krijg ik een -1, terwijl mensen die hieronder hetzelfde antwoord geven een +1 krijgen?
Als dit regelmatig terug komt is het raadzaam om je door de huisarts door te laten verwijzen naar een dermatoloog.
Die zijn gespecialiserd in alles wat met de huid te maken heeft, en kan vast en zeker vaststellen wat het probleem is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bultjes op de foto lijken erg veel op galbulten.
Dus heeft het waarschijnlijk niets met de bijensteek te maken.
Galbulten of netelroos kunnen veroorzaakt worden door een heel veel oorzaken.
Een enkel stukje chocolade kan al een aanval veroorzaken.
Maar ook stress, koemelk, allelei soorten voedsel enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je daar nu nog last van zou hebben, na 4 jaar, dat lijkt me erg sterk. Zo te zien is het eerder een allergische reactie. Je kunt een test krijgen bij de dermatoloog. dan kun je zien waar je gevoelig voor bent. Als je voor een bijensteek allergisch was geweest dan was de reactie gelijk na de steek geweest. Lijkt me eerder toeval dat dit op dezelfde plek zit dan waar je toen gestoken bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt meer op galbulten/ allergische reactie, dus even een adviesje van je huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij duidelijk een licht allergische reactie
gewoon even naar de huisarts