Nee, waarom zou je zo'n test doen als je geen sex hebt gehad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zoiets is niet te verplichten.

Wel om aan te raden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere jongere vanaf x jaar zou veilig moeten vrijen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige manier om echt veilig te vrijen is niet vrijen. Het is bijv. in de praktijk gebleken dat een hoog percentage van 't condoom gebruik mis gaat. Ja, in THEORIE heb je een laag faalpercentage - maar dat werkt alleen als je je perfect aan de gebruiksaanwijzing houdt. En dat gebeurt vaker niet dan wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks in theorie, dat percentage komt gewoon uit de praktijk.
Ha, die Blossom;

En dan elk jaar zo'n (voor velen) zenuwentoestand? Nee hoor; enkel als er twijfel is of de seks wel echt veilig was of bij een andere goede aanleiding. Geen onnnodige bangmakerijen alsjeblieft. Trouwens; is daar allemaal wel tijd en geld voor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog maagd ben kun je in ieder geval wel nagaan, of dat het überhaupt mogelijk is dat God een vrouw zwanger kan maken...

Dan krijgen we na Maria straks weer een heilige maagd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je komt het vanzelf te weten als je besmet bent...
Mijn broer die is vorige week in New York geweest die hoeft niet op de mexicaanse griep getest te worden, die ligt nu met meer dan 40° koorts in bed, die weet dat zelf nu heel goed dat hij die griep te pakken heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T kan toch ook een ander virus zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vorige week New York, nu griep en meer 40° koorts precies na de incubatietijd... En het ziekenhuis is er nu van overtuigt ook... Dan kan ik toch niet anders dan ook maar geloven... Ik was net bij hem op bezoek... Zijn er nog liefhebbers voor een unieke ervaring?