ik heb een geboorte trauma gehad en nu kan ik mijn linkerhand niet meer naar links draaien en rechts, dan voel ik een soort van knik!

WAT KAN IK VOOR OEFENINGEN DOEN OM HET GOED TE KRIJGEN? EN WAT VOOR SPORT KAN IK ALLEMAAL WEL DOEN BIJVOORBEELD TENNIS KAN IK NIET MEER DE BACKHAND DOEN!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Met deze vraag kun je beter naar een arts gaan. Wij kunnen hier niet zien wat er met je hand is en wat je ermee kunt.

Een sportarts zou kunnen adviseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voetballen zwemmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks
Dit is een hele goede vraag voor je huisarts, die je daarmee waarschijnlijk door verwijst naar een fysiotherapeut.
Deze kan samen met jou uitzoeken wat de beste oefening en de daarbij behorende sport voor jou is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al geweest, ze zeiden alleen dat ik dat had. maar toch +
skieen, snowboarden...die tijd komt er weer aan, en hoef je niks met je hand te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er ligt ongetwijfeld iets aan ten grondslag en dat zul je eerst uit moeten zoeken. Zit de oorzaak in het polsgewricht of in het ellebooggewricht? In de ligamenten of de spieren/pezen? Die antwoorden kan alleen een specialist geven na wat testen te hebben gedaan. Vervolgens kan hij of zij een plan van aanpak maken.