Ja dat kan. Misschien is die neus nou juist wel je charme. Er zijn ook modellen met ogen die heel ver uit elkaar staan en modellen met flaporen. Die dingen geven hun uiterlijk juist iets heel eigens, en dat maakt ze mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

ja hoor dat kan
misschien vinden andere je neus wel mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan. Hoe lelijk is die neus? Een rode bloemkool zal het nooit goed doen. Heb je verder een perfect gezicht dan kan een beetje rare neus juist een pluspunt zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is lelijk? Elke neus is anders, dat is een ding dat zeker is.

Vaak is het juist iets dat je populair kan maken, omdat je iets hebt dat net iets anders is dan anderen.
Ik heb wel modellen gezien die hele aparte ogen hebben, zeer ver uit elkaar. In de modellenwereld vinden ze dat geweldig!
13 jaar geleden
Ja, dat kan. Als het voor een tijdschrift ofzo is, kunnen ze je neus ook wat photoshoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor je kan ook een plastische neus krijgen (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echte topmodellen hebben een heel karakteristiek gezicht, juist bepaalde afwijkingen maakt het tot een bekende persoonlijkheid (soms ook wangedrag of drugsmisbruik).
Dus kan die neus die jij lelijk vindt, exact dat toevoegen wat jou in positieve zin onderscheidt van de 13 in een dozijn modellen, allemaal de juiste maten en mooie gezichtjes maar net niet DAT.
DAT kan bij jou je neus wel eens zijn, je hebt in ieder geval een goede neus voor mode en zelfkritiek.
Heel belangrijk.........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
photoshoppen of plastische chirurgie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jahoor dat kan gewoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor de een lelijk is hoeft voor de ander niet zo te zijn. Bovendien zoeken modellenbureau's niet altijd maar naar het typische 'model'zoals op tv enz.
Maar ook hele gewone mensen. Vooral ook voor reclame enz. Veel mensen hebben tenslotte meer behoefte aan gelijkenis met ' gewone uiterlijk' dan met supermodellen.
Ik persoonlijk houd meer van karakter uitstraling dan van superknap alles perfect kaarsrechte witte tanden etc. bah wat is dat saai zeg!