Opdrukken , last van linkerhand

Als ik opdruk krijg ik pijn onderin mijn linkerhand bij zon botje helemaal onderaan mijn pink wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Klinkt alsof je dat gebied overbelast. Als je het zeker wilt weten: naar de huisarts of fysio.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent dan te lang bezig endus jezelf aan het overbelasten. het zou zelfs zo kunnen zijn dat je hypermobiel bent, wat opzich geen kwaad kan. je zou naar een fysiotherapeut kunnen gaan maar als je pijn hebt kun je ook gewoon even pouze nemen en een kwartiertje later weer voorzichtich verder gaan.