Waar komt die pijn vandaan? (zie extra uitleg)

Tijdens lichamelijke opvoeding (gym), kwam een basketbal tegen mijn gezicht met flink wat kracht. Met het gevolg dat mijn hoofd tegen de vensterbank kwam. Ik ben naar de huisarts geweest, maar ik heb nog steeds pijn. Ook is er al een dikke bult ontstaan.

- Waar komt die pijn vandaan? (van de bult of van de klap?)
- Moet ik toch nog eens naar de huisarts gaan ondanks ik al er naar toe ben gegaan? (ze hebben gezegd dat het niks was)

Het is overigens 7 uur geleden gebeurd en de pijn is er nog steeds.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het is wel je hoofd. na die 7 uur geleden, zou ik toch maar even gaan. wie weet is er tog een hersenschudding. ik zou het zeker voort onzekere nemen.

ik zou er zeker naar laten kijken een basket bal is best zwaar, als je pech hebt heb je ook een soort whiplash omdat je door die klap van die bal toch een rare schok tussen je hoofd en je nek hebt gehad

In zekere zin geef je zelf al antwoord op je vraag, natuurlijk terug gaan naar je arts, desnoods een foto/scan laten maken,(niet negatief bedoeld) want het kan best weleens een blijvende hoofdpijn bezorgen...beterschap!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100