Verschillend kan dat zijn per tandarts maar het kan oplopen tot € 300.00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die bedragen staan toch vast. Dus kost bij de ene tandarts net zo veel als bij de andere. Het gaat er alleen om wat je tandartsverzekering vergoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ene tandarts is creatiever in het bedenken van kosten dan de andere.
Geen idee of het 'normaal' was...tijdens 'de operatie' zijn er 2 röntgenfoto's gemaakt, om te kijken of ze alle (kromme!!) kanalen ook goed te pakken hadden, en al met al lag ik ruim 2 uur achterover met een houten, verdoofde bek : rekening : ruim € 500,- (en m'n hoeveelheid 'tandartsgeld' voor dit jaar bij het ziekenfonds was al verbruikt ;-((((( )

En ik kreeg de mededeling, dat dit binnenkort een kroon moet gaan worden - dus voor 2011 maar een extra verzekering afgesloten.....