Mijn voet doet opeens pijn zonder reden?

Eerst deed mijn voet een klein beetje pijn maar hoe meer ik liep hoe meer pijn het deed en uiteindelijk kon ik amper lopen. Als ik eventjes niet loop, kan ik na een tijdje weer een paar stappen zetten zonder dat het pijn doet maar daarna gaat het weer pijn doen. Als ik mijn voet beweeg (in rondjes draai) doet het ook een beetje pijn. Weet iemand waardoor dit komt?

Weet jij het antwoord?

/2500

zonder reden lijkt me sterk, er is wel een reden maar die moet een arts uit zien te vogelen. als het lang duurt dus gewoon even langs de huisarts. we kunnen hier wel in het luchtledige gaan gokken maar daar heb je weinig aan.

Mogelijk heb je kramp in je voet. Probeer dan (eventueel met hulp van iemand) om je tenen zover mogelijk richting te knie te bewegen. Even een stukje op blote voeten lopen kan ook helpen. Daarna maar even andere (betere) schoenen gaan dragen. Toegevoegd na 1 minuut: Indien het kramp is, en je er vaker last van krijgt, zou je een magnesiumtekort kunnen hebben, en is het slim om extra magnesium te gaan supplementeren.

het kan van alles zijn, van hielspoor tot gebroken middenvoetsbeentje (had ik ook zonder te weten hoe het gebroken is). Dus naar de dokter is het beste wat je kunt doen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100