ruzie, mijn zus HELP!!

ik heb ruzie op school over een klein dingetje wat ze van een mug een olifant maakt. en mijn zus ligt in het ziekenhuis en ik ben nu heel erg gestress en ik weet meet wat ik moet doen ik wil het goed maken maar ik heb teveel dingen aan me hoofd wat moet ik doen?? ik moet dan meteen huilen help me

Weet jij het antwoord?

/2500

Voordat je je druk gaat maken over wat je hoe gaat doen, moet je jezelf eerst rustig zien te krijgen. Doe dat door een warme douche of bad te nemen, of een leuke serie op TV te gaan kijken. Probeer even niet aan ''alles'' te denken. Wanneer je het gevoel dat je rustig bent, ga dan eerst na wat je het ergst vind, de ruzie, of je zus in het ziekenhuis. Ik neem aan dat 2e, ga gewoon bij haar langs. En heb het met haar over leuke dingen, zoals die serie die je net gekeken hebt. Wanneer je dan weer thuis bent, kan je de persoon met wie je ruzie hebt opbellen, om te zeggen dat je helemaal geen ruzie wilt en het graag goed wil maken. Durf je dat niet? Vraag dan of jullie leraar/lerares tussen jullie wil bemiddelen. Maak je niet te veel druk! Succes!

Maar 1 manier, ernaar toe en het goedmaken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100