een bekende van me heeft in een dronken bui de filter gerookt van een sigaret, wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

ja alle bij de combinatie is niet goed voor de gezondheid...
voortaan niet meer zoveel drinken, dan ziet hij wel als hij de goede kant aansteekt...
verder kan het geen kwaad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk +1
Als je teveel zuipt, moet je je ook niet druk maken om een sigaret die je verkeerd rookt.
Trouwens, het is wel smerig. Heb het ook wel eens mee gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook...de stank alleen al was ondraaglijk..laat staan de smaak :-)

Andere antwoorden (3)

Je gaat er net zo min acuut dood aan als van tabaksrook maar ik zou het toch niet te vaak doen. Die filters bestaan uit kunststoffen waarvan de verbrandingsproducten je longen behoorlijk vervuilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo, wat nu? Er bestaat geen methode om de extra giffen weer uit je lichaam te krijgen, hoor.
Trouwens, 't filter filtert maar weinig van de 8000 verschillende chemicaliën die in de rook zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voortaan de filters er maar af halen als hij dronken is of shag gaan roken, die krijgt hij dan waarschijnlijk niet meer gedraaid wat nog weer gezonder is.