Is de infraroodcabine geschikt voor mensen met psoriasis?

warmte is goed voor o.a. de gewrichten en de spieren.
op de afdeling dermatologie is het vaak koeler dan elders in het ziekenhuis. de visie daar is: de huid moet niet te warm worden.
hebben jullie ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

• Psoriaris: het enige gepubliceerde onderzoek (Hautarzt. 1983 Oct;34(10):512-4) wijst uit dat sauna bij 9 op 10 psoriasispatiënten geen enkel effect heeft, en bij 1 op 10 leidt tot een verergering van de symptomen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel! waardevolle info. +1
Misschien een afwijkend antwoordt, maar ik weet dat de dodo zee een oplossing is veel psoriasis patienten, het zoute water schijnt heel goed te zijn.

Toegevoegd na 24 seconden:
Ik bedoel de dode zee!!