Plastuiten/plaskokers lijken me heel erg handig, waarom kan je ze nergens kopen?

en geef dan niet zo'n antwoord dat ze wel ergens te koop zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik moet me aansluiten bij het vorige antwoord. Als er niet veel vraag is worden er niet veel verkocht. Heb zo'n plastuit trouwens wel ooit zelf gekocht toen die dingen hot waren. Dingen zijn absoluut niet handig in gebruik. In theorie klinkt het goed maar in praktijk werkt het niet.

omdat producten alleen op veel plaatsen te koop zijn als er veel vraag naar is, maw VEEL mensen willen het hebben. Zeer waarschijnlijk ben je in de minderheid met je mening over hoe handig ze lijken

Uhhhh, je wilt het niet horen, maar ze liggen hier in het dorp (!) gewoon bij de Etos, de Kruidvat en de apotheek. Heb ze zelf van de zomer nog gekocht en gebruikt. Dus hoezo nergens te koop?1

Ik ken iemand die gebruikte er gewoon opengevouwen limonadepakken voor, en daar was ze zeer mee tevreden. Wel zorgen dat je je niet in de pakken vergist. (tijdens kamperen).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100