Plastuiten/plaskokers lijken me heel erg handig, waarom kan je ze nergens kopen?

en geef dan niet zo'n antwoord dat ze wel ergens te koop zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan maar als reactie: ze worden wel nog verkocht als reisartikel, bijvoorbeeld bij buitensportwinkels. Verder in allerlei webwinkels te bestellen, google maar eens op 'urinelle'. Persoonlijk vind ik ze te duur. Minimaal 50 cent per tuit, dan hurk ik wel.

Het beste antwoord

Ik moet me aansluiten bij het vorige antwoord. Als er niet veel vraag is worden er niet veel verkocht.
Heb zo'n plastuit trouwens wel ooit zelf gekocht toen die dingen hot waren. Dingen zijn absoluut niet handig in gebruik. In theorie klinkt het goed maar in praktijk werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat producten alleen op veel plaatsen te koop zijn als er veel vraag naar is, maw VEEL mensen willen het hebben. Zeer waarschijnlijk ben je in de minderheid met je mening over hoe handig ze lijken
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oja, nu ik er over nadenk is het misschien toch niet zo'n goed idee
amigo
13 jaar geleden
ik moet zeggen dat ik zelf ook altijd wat jaloers ben als de heren simpelweg achter een boom verdwijnen en ik probeer me klein te maken tussen de grassprieten. Technisch gezien lijkt het me toch een heel gedoe, zo'n koker, plus dat je dan in het "wild" met die natte koker zit achteraf......
Uhhhh, je wilt het niet horen, maar ze liggen hier in het dorp (!) gewoon bij de Etos, de Kruidvat en de apotheek. Heb ze zelf van de zomer nog gekocht en gebruikt.
Dus hoezo nergens te koop?1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand die gebruikte er gewoon opengevouwen limonadepakken voor, en daar was ze zeer mee tevreden.
Wel zorgen dat je je niet in de pakken vergist.
(tijdens kamperen).